این چه خلدست که چندین همه حورست اینجا (دیوان اشعار > غزلیات)

این چه خلدست که چندین همه حورست اینجا
چه غم از نار که در دل همه نورست اینجا

 گل سوری که عروس چمنش می‌خوانند
گو بده باده درین حجله که سورست اینجا

موسم عشرت و شادی و نشاطست امروز
منزل راحت و ریحان و سرورست اینجا

 اگر آن نور تجلیست که من می‌بینم
روشنم گشت چو خورشید که طورست اینجا

 آنکه در باطن ما کرد دو عالم ظاهر
ظاهر آنست که در عین ظهورست اینجا

یار هم غایب و هم حاضر و چون درنگری
خالی از غیبت و عاری ز حضورست اینجا

 سخن از خرقه و سجاده چه گوئی خواجو
جام می نوش که از صومعه دورست اینجا

نظرات 1 + ارسال نظر
اصفهانوب شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 03:48 ب.ظ http://esfahanweb.com

سلام دوست من ؛ [لبخند]
مطلب بسار مفید و جالبی بود ، من که خیلی استفاده کردم .
من کارم طراحی و میزبانی وب هستش .
اگه یه روز خواستی وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی حتما باهام تماس بگیر ؛
میتونم با بهترین قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس وبلاگت رو به یک سایت کامل تبدیل کنم .

اصفهان وب ؛
ارائه دهنده ارزانترین خدمات میزبانی وب با بهترین سرعت و کیفیت .
www.EsfahanWeb.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد